Comanda se face direct în magazinul online prin adăugarea produselor în coș. În funcție de produsele alese, acestea pot fi personalizate conform specificațiilor fiecăruia în parte. Fiecare comandă personalizată trebuie să conțină informații clare, complete și corecte. După finalizarea comenzii, veți primi pe e-mail și sms confirmarea acesteia. Comanda minimă este 50 RON.
Livrarea produselor se face prin curier rapid (20 lei pentru comenzile achitate online cu cardul sau 25 lei pentru comenzile ramburs). TRANSPORTUL este GRATUIT pentru comenzi de peste 400 RON oriunde în România.
Plata se poate face RAMBURS la primirea coletului sau direct în magazinul online prin platforma euplatesc.ro
Politica de retur
Site-ul www.atelierpersonalizari.ro comercializează PRODUSE PERSONALIZATE după specificațiile clienților, care se încadrează în excepțiile privind dreptul de retragere prevazute de articolul 16 al O.G. 34/2014 referitoare la contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, în cazul în care consumatorul (Cumpărătorul) optează pentru achiziționarea unor produse personalizate în mod clar, confecționate după specificațiile indicate de către consumator (Cumpărător), produsele suferind astfel modificări la cererea Cumpărătorului, acesta acceptă faptul că produsele de acest fel NU SE RETURNEAZA și NU SE POT ÎNLOCUI, fiind exceptate de la dreptul de returnare. Majoritatea produselor comercializate pe site-ul www.atelierpersonalizari.ro intra sub incidența acestei excepții, fiind personalizate în mod clar, după specificațiile prezentate de consumator (Cumpărător). O.G. 34/2014 poate fi consultată aici. În plus, produsele sunt realizate pentru fiecare comanda în parte, SC AKA HANDMADE DESIGN SRL neavând stocuri de produse. Produsele care au fost personalizate – dimensiuni, forme, gravură sau alte metode NU pot fi returnate.
Totodată, ulterioarele reclamații și sesizări referitoare la produsele din coletele primite (deteriorări cauzate de transportul neadecvat, produse greșite, lipsă produse) se pot face in 24-48 de ore de la recepționarea coletului de către client DOAR pe adresa de e-mail: contact@atelierpersonalizari.ro
Amintim faptul că transportul este un serviciu independent activității societății SC AKA HANDMADE DESIGN SRL, iar asumarea răspunderilor revine ambelor părți (vânzător/client). În cazul primirii coletelor cu deteriorări cauzate de transport, clientul are obligația să facă dovada prin fotografie a produsului și ambalajului. Totodată, dacă se dorește înlocuirea produsului deteriorat, plata trasportului se va efectua o parte de către vânzător (10 lei), iar cealaltă parte de către client (10 lei). Clientul va efectua plata ramburs.
Vă rugăm sa luaţi in calcul acest aspect, pentru a înlătura eventualele probleme ivite după comandă.
În cazul PRODUSELOR NEPERSONALIZATE, potivit legislației în vigoare, consumatorul are dreptul de a returna un produs, în termen de 14 zile calendaristice (de la intrarea în posesia fizică a produsului), fără penalităţi și fără invocarea vreunui motiv.
Conform legii, toate cheltuielile legate de retur sunt suportate de către client.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire sau semne de purtare.
Nu vom accepta produse folosite sau deteriorate din cauze independente de noi: rupturi, pierderi, elemente patate, murdare sau care prezintă miros urât, uzură datorată utilizarii prelungite a produsului în mediul umed, depozitarea într-un loc inadecvat.
Rambursarea costurilor se va face în maximum 15 zile de la data recepționării produselor, doar în contul bancar specificat de către client, în e-mail sau în formularul de retur.